Sillin
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:14, 22 Paź 2006 Temat postu: Ustalenia wszelkie |
|
|
Kino Apollo, mieszczące się przy ul. Ratajczaka 18 , zaproponowało u siebie miejsce na organizację dni japońskich.
Jak na razie:
- udostępniona zostanie sala prelekcyjna na ok 50-70 osób; sala wyposażona jest w telewizor, sprzęt DVD i VHS
- hall kina, gdzie znajdują się bar, stoliki oraz krzesła
To na pewno. Niestety w ten piątek osoba odpowiedzialna za zarządzanie była nieosiągalna, dlatego nie udało mi sie ustalić czy dostalibyśmy jeszcze inne pomieszczenia.
Plan dnia japońskiego wygląda mniej więcej tak:
- całość podzielona zostanie na dwa bloki: blok prelekcyjny i blok rozrywkowy
- blok prelekcyjny obejmował będzie wykłady prelegentów i wykorzystamy na niego salę ze sprzętem
1. dr Kanert zgodził się przygotować cos, o ile termin będzie dla niego dogodny
2. dr Jabłoński również zadeklarował chęć pomocy
3. Marta Newelska przygotowuje coś o homoseksualistach
4. w nadchodzącycm tygodniu postaram sie porozmawiać z dr Szychulską w tej sprawie
- na blok rozrywkowy wykorzystamy hall; jak dotąd padły następujące propozycje stoisk:
1. stoisko z jedzeniem, gdzie przygotowywane będzie sushi; rozmawiałam w tej sprawie z Wojtkiem Nowakiem z 5 roku, ale nie dał jednoznacznej odpowiedzi czy zgodzi się zająć tym stoiskiem
2. stoisko z GO; odsyłam do wątku na forum
3. stoisko z origami; tym stoiskiem zająłby się miał Marcin z 4 roku, ale on tez musi sie jeszcze zdeklarować
4. stoisko z komiksami; w tej sprawie zwrócę się do Pawła Olejniczka w następnym tygodniu
5. stoisko, gdzie można by fotografować się w yukatach; pozostaje kwestia załatwienia yukat; aparat nie stanowi problemu, mogę pożyczyć mój
6. rozmawiałam z Panią Rządek czy nie zechciałaby zrobić pokazu ceremonii herbacianej, ale na razie nie dała mi konkretnej odpowiedzi
7. pozostaje jeszcze kwestia rozmowy z Panią Ikushimą w sprawie kaligrafii, ale to też zaplanowane jest na nadchodzący tydzień
potrzebne są osoby, które bezpośrednio odpowiedzialne będą za zorganizowanie pracy na poszczególnych stanowiskach. Chętnych proszę o kontaktowanie się ze mną przez PRV i listę modyfikować będę na bieżąco.
Co do wymiarów sceny, oświetlenia, dźwiękowców, to informacje na ten temat powinnam otrzymać w najbliższym czasie. Wszelkie nowe pomysły, sugestie proszę przesyłać mi na PRV, a zaraz pojawią sie w tym temacie.
edytowany 10 listopada 2006 roku
Bardzo przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale miałam odcięte źródełko internetowe. W każdym razie informowałam Martę w miarę możliwości o problemach, a niestety pojawiły się.
Właścicielka kina Apollo nagle zapragnęła zarobić na naszych dniach i to naszym kosztem. Narazie jest nieosiągalna w Poznaniu, jak twierdzi Kino, dlatego nie miałam okazji porozmawiać z nią osobiście. I teraz jest pytanie, mam próbować nakłonić ją do utrzymania poprzedniego układu czy też szukamy sobie innego miejsca, Marta sugerowała Uniewersytet. Na liście możliwych lokacji jest jeszcze MDK Orbita, ale on jest na Łokietka, czyli dosć daleko od centrum.
Dowiadywałam się również na temat kosztów sprowadzania filmów. Oczywiście wszytsko uzależnione jest od konkretnego tytułu, ale jesli zadowoliłaby nas projekcja z DVD, wyświetlona na dużym ekranie, wtedy ponosimy jedynie koszty prowizji dla dystrybutora, czyli jakieś 50-300 zł. Natomiast sprowadzenie profesjonalnej taśmy filmowej wiąże się już z kwotami od 200 -500 zł.
Zatem czekam na Wasze opinie cóż czynić dalej i informacje o ewentualnych pieniądzach, bo trzeba by załatwić plakaty itd.
|
|